Re: Αναβάθμιση στην έκδοση 14.04

fkol k4 fkolyvas at gmail.com
Wed Apr 30 15:50:35 UTC 2014

Αν η τρέχουσα έκδοση που χρησιμοποιείς είναι η 12.04, τότε το ότι δεν σου
είναι διαθέσιμη ακόμη η αναβάθμιση είναι αναμενόμενο.

Η λογική είναι πως για να έχει ακόμη κάποιος την 12.04 στο σύστημά του,
τότε είναι από τους χρήστες που θέλουν να μειώνουν το ρίσκο όσο το δυνατόν
περισσότερο καθυστερώντας την αναβάθμιση.
Έτσι, γι αυτούς η αναβάθμιση θα είναι διαθέσιμη αρκετά πιο μετά, αφού
διορθωθούν οι «παιδικές ασθένειες» μιας νέας έκδοσης.

Στις 30 Απριλίου 2014 - 6:32 μ.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
sargirio at gmail.com> έγραψε: