Re: Luckybackup σε εξωτερικό σκληρό δίσκο

Salih Emin cerebrux.gr at gmail.com
Mon Apr 7 19:51:05 UTC 2014

Δοκίμασε λίγο να αλλάξεις το όνομα του Δισκου απο My Book σε MyBook ή
My_Book για να δεις μήπως το κενό είναι που προκαλεί το πρόβλημα
status: WARNING
Destination directory: /media/kostas/My Book/Ubuntu_backup/kostas/

Salih Emin

About Me: http://about.me/salihemin
Blog: http://cerebrux.net <http://about.me/salihemin>