Re: skype και ήχος από το μικρόφωνο της κάμερας του laptop

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Sep 10 06:45:59 UTC 2013

2013/9/2 Αντώνης Αντωνούλας <aantonis at otenet.gr>

> Στις 02/09/2013 12:04 πμ, ο/η Αντώνης Αντωνούλας έγραψε:
>
>  Στις 01/09/2013 08:06 μμ, ο/η vangelis mouhtsis έγραψε:

> πιο απλή από ότι είχα σκεφτεί μέχρι τώρα. Για να μην σας κουράζω αλλά και
> για να υπάρχουν κάποιες πληροφορίες για όσους μπορεί να έχουν παρόμοια
> προβλήματα η λύση έχει ως εξής:
> 1)άνοιξα το τερματικό
> 2)πληκτρολόγησα alsamixer
> 3)χτύπησα το πλήκτρο F4
> 4)πήγα στην επιλογή input source και με το πάνω βέλος του πληκτρολογίου
> άλλαξα την επιλογή από Internal Mic σε Internal Mic 1

Κάθε κάρτα ήχου έχει ένα δικό της «προφίλ» μικρορυθμίσεων, και ενδέχεται
για τη δική σου να χρειάζεται μια τέτοια μικρορύθμιση. Παλαιότερα βάζαμε
αυτές τις μικρορυθμίσεις στον ίδιο τον πηγαίο κώδικα της Alsa, ενώ τώρα
αρκεί να μπει η κατάλληλη μικρορύθμιση στο /usr/share/alsa/cards/*

Αυτό που προτείνω είναι να κάνεις μια αναφορά σφάλματος για τον ήχο από το
σύστημά σου με τη διόρθωση (οπότε οι ρυθμίσεις που θα σταλθούν θα είναι
έγκυρες για τη διόρθωση).
Συγκεκριμένα, τρέχεις

ubuntu-bug audio

και επιλέγεις ότι υπάρχει ζήτημα με το μικρόφωνο. Η εφαρμογή θα συλλέξει
στοιχεία, και θα φτιάξει αναφορά σφάλματος αυτόματα για σένα, στο
launchpad.net (θα χρειαστεί να έχεις λογαριασμό στο Launchpad).
Στην περιγραφή της αναφοράς γράψε π.χ.

My microphone has not been working, and I ended up running 'alsamixer' and
enabling 'Internal Mic 1' instead of the default 'Internal Mic'. I then
saved, and I could use the microphone.
I am not sure why I get two identifiers for Internal Mic. I hope the
information that 'ubuntu-bug' retrieved from my system are helpful.