επιλογές για servers

Νίκος Αλμπανόπουλος nikosal at freemail.gr
Wed Oct 16 15:04:42 UTC 2013

Έχω τις σελίδες μου σε έναν ξένο host που θεωρώ ποιοτικά καλό. Δεν γράφω
εδώ ποιον, μόνο και μόνο για να μην ανοίξει συζήτηση «αυτός είναι

Από αυτόν λοιπόν τον host δεν έχω παράπονο - αλλά μετά από 2+ χρόνια
χρήσης θα ήθελα να εξετάσω και άλλες δυνατότητες. Εννοώ, πιο διαφανείς
από το να έχεις τα πάντα σε μια εταιρία, πιο open source, πιο free (δεν
εννοώ σώνει και καλά δωρεάν και αντιλαμβάνομαι ότι ακόμα και αν υπάρχει
«δωρεάν» θα είναι μάλλον αργό και με διάφορους περιορισμούς, ε;)

Υπάρχει κάτι που μπορώ να κοιτάξω; Ίσως κάτι «σε hosting» αντίστοιχο με
το cloud για την αποθήκευση δεδομένων; (εννοώ να στήσεις ένα server και
να κάνεις hosting σε ένα cloud provider όπως το U1)... Ίσως ρωτάω κάτι
πολύ στοιχειώδες, απλά δεν το έχω ψάξει ποτέ και με μια πρόχειρη ματιά
δεν βρήκα απαντήσεις.

Ν.