Re: Πρθ: Τι σημαίνει το δωρεάν ασύρματο ίντερνετ του πρωθυπουργού

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Nov 20 07:08:08 UTC 2013

Διόρθωση για την περιοχή του WiMax αυτό που θα θέλαμε δεν είναι
συχνότητες φυσικά (δεν πρέπει να μιλάμε με το μυαλό μας αλλού ..)
αλλά φτηνές άδειες τοπικής εμβέλειας.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ενδιαφέρουσες καινοτομίες, π.χ.,
μικροί ISP στα νησιά να δίνουν μέσω ενός συνεταιρισμού
γρήγορο internet στα καράβια με καλύτερη σχέση
ταχύτητας / τιμής από τις τωρινές λύσεις που χρησιμοποιούν
δορυφόρους.

Π.χ., στο Πολυτεχνείο Κρήτης υπάρχει ένα σχετικό ερευνητικό
(με WiFi αντί για WiMax νομίζω, γιατί αν χρειάζεται να σκάσει
κάποιος κάποια εκατομμυριάκια μόνο και μόνο για την άδεια
WiMax  σε περίοδο που δεν υπάρχει μετρητό ούτε για δείγμα,
τι θα του μείνει για να επενδύσει σε καινοτομία,
λέω εγώ τώρα).

Άρα, ελεύθερες συχνότητες όπου γίνεται και στα υπόλοιπα
φτηνές τοπικές άδειες και μείωση των εξοργιστικά υψηλών
φόρων στα data μέσω κινητής, αν τα έλεγε αυτά θα είχε
πει κάτι ουσιαστικό.

Χαιρετισμούς,
Παντελής