Μόνιμη προσάρτηση δίσκου δικτύου

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios at greeklug.gr
Sun Nov 3 17:39:41 UTC 2013

Στις 03/11/2013 03:25 μμ, ο/η Savvas Radevic έγραψε:
> Αν ακολούθησες τις οδηγίες από το wiki (
> https://wiki.ubuntu.com/MountWindowsSharesPermanently ) θα πρέπει κανονικά
> να έχεις προσθέσει κάτι στο αρχείο /etc/fstab
Λάθος Σάββα, όπως αναγράφει το wiki:

This is not a good idea however: /etc/fstab is readable by everyone and
so is your Windows password in it. The way around this is to use a
credentials file. This is a file that contains just the username and
password.

Κώστα θα πρέπει να δοκιμάσεις έναν από τους τρόπους που αναγράφει το
wiki, εννοείτε ότι εάν θα πειράζεις κάποιο αρχείο στο σύστημα σου πρώτα
θα το κάνεις backup με το ίδιο όνομα π.χ. file.origin για να μπορέσεις
να το επαναφέρεις  εάν χρειαστεί.
> Μια από τις γραμμές θα πρέπει να έχει ήδη το "iocharset=utf8".
> Όταν έχεις πρόσβαση στον υπολογιστή όπου θες την μόνιμη προσάρτηση (και
> έχεις ακολουθήσει τις παραπάνω οδηγίες), εκτέλεσε την εντολή:
>
> cat /etc/fstab
>
> Και στείλε το αποτέλεσμα της εντολής. Θα δείξει το περιεχόμενο του αρχείου.

> An HTML attachment was scrubbed...

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/