Re: Eclipse δεν μου αναγνωρίζει ένα πακέτο

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri May 31 22:50:13 UTC 2013

2013/5/29 Δημήτριος Δεσύλλας <katanophoros at gmail.com>

> Sto προξεψτ guma όταν το δοευλεύω στο gedit μου κάνει compile κανονικά με
> το makefile. Αλλά όταν το ανοίγω μέσω eclipse για καλύτερο και ποιο εύκολο
> development παίρνω αυτήν την εικόνα που βλέπετε στο επισυναπτώμενο αρχείο.
> Δηλαδή δεν αναγνωρίζει το guma.gui γιατί άραγε και έχετε ιδέα πως να το
> διορθόσω;

Εδώ πρέπει να ρυθμίσεις κατάλληλα το project file για το Guma στο Eclipse.
Είναι θέμα ρυθμίσεων.
Τα έχεις αυτά στο αποθετήριο; Αν ναι, δώσε σύνδεσμο ώστε να προσπαθήσει αν
σε βοηθήσει κάποιος αν μπορεί.
Δίχως σύνδεσμο στο αποθετήριο με τον πιο πρόσφατο κώδικα, είναι εξαιρετικά
δύσκολο να λάβεις βοήθεια.