chrome/firefox

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Fri May 31 09:23:32 UTC 2013

Οι browsers είναι εφαρμογές που δεν τρέχουν απλώς html αλλά
JavaScript, Java, Flash κλπ

αν θέλεις να βελτιώσεις την απόδοση του browser, υπάρχει ένα πρόσθετο
http://quickjavaplugin.blogspot.gr/2012/07/quickjava-quick-help.html

με αυτό μπορείς να απενεργοποιείς ότι νομίζεις ότι "βαραίνει" τις σελίδες.
Εμφανίζει μπλε κουμπάκια στο κάτω μέρος του browser (firefox).
Θα δεις μεγάλη διαφορά στην απόκριση. Βέβαια κάποιες βασικές
ιστοσελίδες π.χ. gmail
βασίζονται πολύ σε javascript, οπότε θα πρέπει να την ενεργοποιείς πάλι.
Αλλά αυτό γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, κάτι εύκολο.

2013/5/31 nikos panagogiannopoulos <nikospg at gmail.com>:
> νομίζω ότι οι μπρόουζερ κρατάνε τσάμπα μνήμη,την οποία μπορούν να
> χρησημοποιήσουν αλλού
>
> --
> public key

LibreOffice:
η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων Writer, υπολογιστικό Φύλλο Calc,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών Impress,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής Draw,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών Math,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων Base.

Κατεβάστε το LibreOffice!
http://el.libreoffice.org/

*συνημμένος -η -ο μππ. του συνάπτω : 1.για κτ., συνήθ. για έγγραφο,
που επισυνάπτεται, συνυποβάλλεται με κάποιο άλλο έγγραφο: Tα συνημμένα
δικαιολογητικά. 2. (γραμμ.) συνημμένη μετοχή, που έχει το ίδιο
υποκείμενο με το ρήμα που προσδιορίζει, π.χ. «πέρασε το ποτάμι
κολυμπώντας». συνημμένα EΠIPP: ~ υποβάλλω βεβαίωση / απόδειξη /
φωτογραφίες. [λόγ. < ελνστ. συνημμένος μππ. του αρχ. συνάπτω]