Re: Πληκτρολόγιο PS/2 αδυναμία λειτουργίας

Nik Th nick-athens30 at ubuntu.com
Thu May 30 21:47:36 UTC 2013

Στις 30 Μαΐου 2013 - 10:00 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
kikonomou at yahoo.gr> έγραψε:

> Φίλε Nik Th,
>
> Έκανα επανεκκίνηση για να μπω στο BIOS. Εκεί δεν βρήκα καμιά εντολή που να
> λέει PNP. Στη συνέχεια ξεκίνησα τον υπολογιστή στην αμέσως προηγούμενη
> έκδοση του πυρήνα kernel, αλλά το πληκτρολόγιο πάλι δεν λειτουργούσε.
>  Τελικά προχώρησα σε κανονική επανεκκίνηση και άφησα τον υπολογιστή στην
> αρχική οθόνη επιλογής χρήστη (εκεί που δίνεις κωδικό) και πήγα σε μια
> υποχρέωση που προέκυψε. Μέχρι να γυρίσω, χρησιμοποίησε η κόρη μου τον
> υπολογιστή στο λογαριασμό της και μετά αποσυνδέθηκε, αφήνοντας τον
> [...]

Κοίτα, αν το πληκτρολόγιο λειτουργεί κανονικά τώρα, τι να σου πω ; Άστον
μην τον σκαλίζεις. Ίσως να φταίει και η έκδοση πυρήνα (με κάποια αναβάθμιση
να διορθωθεί δηλαδή), ίσως ο Xorg. Πολλά μπορεί να φταίνε.

Μακάρι να συνεχίσει να δουλεύει σωστά. Αν πάντως δεν δουλέψει κάποια
στιγμή, κάνε ποστ τα logs ολοκληρωμένα. Και το dmesg και το Xorg.0.log .
Την ξέρεις τη μέθοδο τώρα.