Re: Προβλήματα με την επανεκκίνηση μετά τα updates

Nick Andrik nick.andrik at gmail.com
Fri May 24 14:10:38 UTC 2013

Επίσης οδηγίες για Playonlinux και fm12 εδώ:
http://asivarajan.blogspot.fr/2011/11/football-manager-2012-on-ubuntu-1110.html

Ό,τι πρόβλημα παρουσιαστεί μας το στέλνεις στην λίστα και θα
προσπαθήσουμε να το λύσουμε.

Καλή επιτυχία και καλώς ήρθες!

Νίκος
--
=Do-
N.AND

Στις 24 Μαΐου 2013 - 3:26 μ.μ., ο χρήστης Nik Th
<nick-athens30 at ubuntu.com> έγραψε: