Forum Ubuntu.gr

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Fri May 3 10:07:26 UTC 2013

2013/5/3 kwstas L <koslibpro at gmail.com>:
> βασικα το οκεανος(η υπηρεσια) εχει ανακοινωσει ανοιχτα (ΚΑΙ στην φετινη
> fosscomm) οτι αν γινεται καποιο open source project δινουν μια χαρα χωρο
> που αυξανεται αν αυξανονται οι απαιτησεις του project και παει λεγονας.
> οποτε δεν νομιζω να πει οχι στην κοινοτητα μας.ας στειλει καποιος υπευθυνος
> ενα mail,δεν εχουμε τιποτα να χασουμε.

Βασικά, νομίζω ότι υπάρχουν 2 θέματα με το να μετακομίσει το
forum στον ωκεανό:

  -> By default τα VMs του ωκεανού νομίζω έχουν 2G RAM.
  αρκεί αυτή για να έχει λογική ταχύτητα το φόρουμ; Αλλιώς
  θα πρέπει ή να ζητηθεί μεγαλύτερο VM ή να σχεδιαστεί
  "scale-out" αρχιτεκτονική για το φόρουμ.

  -> Τα VMs που δίνει ο ωκεανός είναι unmanaged. Ποιος
  θα αναλάβει να κάνει τη διαχείριση (security, monitoring κλπ)
  σε τακτική βάση (δηλ. τη δουλειά που κάνουν τώρα οι
  admins της Πάτρας);

  Εκτός φυσικά αν τα ίδια άτομα πειστούν (δηλ. τους βολεύει)
  να προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες που προσφέρουν τώρα
  και σε τυχόν περίπτωση μετακόμισης στον "Ωκεανό", οπότε
  δεν υπάρχει θέμα.

Χαιρετισμούς,
Παντελής