Re: Οδηγίες για την εγκατάσταση μετάφρασης του Unity Tweak Tool.

Nik Th nick-athens30 at ubuntu.com
Thu May 2 22:14:29 UTC 2013

Μπράβο Φίλιππε. Ήξερα ότι θα κάνεις γρήγορα το review, αλλά δεν περίμενα
την ίδια μέρα και επίσης να ετοιμάσεις και το αρχείο .po .
Ωραίος !

Πήγαν όλα καλά, σύμφωνα με τις οδηγίες σου και πλέον το unity-tweak-tool
είναι πλήρως Εξελληνισμένο στο 13.04 που έχω.

Ευχαριστώ.

Στις 2 Μαΐου 2013 - 6:47 μ.μ., ο χρήστης Filippos Kolyvas <
fkolyvas at gmail.com> έγραψε: