Σχετ: Απεγκατάσταση του hplip

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Tue Dec 31 09:19:14 UTC 2013

Στις 10:17 μ.μ. Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013, ο/η stavros daliakopoulos <stavros.daliakopoulos at gmail.com> έγραψε:

Στις 30 Δεκεμβρίου 2013 - 9:44 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <kikonomou at yahoo.gr> έγραψε:

--

[...]

Ευχαριστώ για το link. Αυτό με οδήγησε να δώσω την εντολή για απεγκατάσταση του hplip. Στη συνέχεια, κατέβασα το καινούργιο αρχείο και έκανα εγκατάσταση, όπου ανίχνευσε την προηγούμενη έκδοση (αυτήν που υποτίθεται είχε απεγκατασταθεί) και μου ζήτησε να την απεγκαταστήσω, πράγμα που έκανα. Στη συνέχεια προχώρησα στην εγκατάσταση του 3.13.11, με επιτυχία.

Ο λόγος που προχώρησα στην αναβάθμιση αυτή, είναι γιατί διάβασα στα release notes της έκδοσης, ότι διορθώνει ασυμβατότητες με την έκδοση του Ubuntu 13.10. Έτσι πίστευα ότι θα διορθωθεί το γεγονός ότι το σκάννερ μου αρχίζει σε τυχαίο χρόνο να δουλεύει η λυχνία του (hp 2400), και επί πλέον ότι θα άρχιζε πάλι να σκαννάρει (δυστυχώς με την έκδοση 13.10 σταμάτησε να λειτουργεί). Δυστυχώς τα προβλήματα αυτά δεν διοθώθηκαν. Ελπίζω ότι με την 14.04, που θα είναι LTS θα διορθωθούν όλα, και θα ακολουθώ πλέον τις αναβαθμίσεις των  LTS εκδόσεων.

Καλή χρονιά να έχουμε.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου