Re: Απεγκατάσταση του hplip

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Mon Dec 30 18:11:44 UTC 2013

επίσημα η νέα hplip θα έρθει με την έκδοση ubuntu 14.04. Εναλλακτικά
υπάρχει η εγκατάσταση της νεότερης έκδοσης
http://hplipopensource.com/hplip-web/install_wizard/index.html
με δική σου ευθύνη.

Στις 30 Δεκεμβρίου 2013 - 6:24 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
kikonomou at yahoo.gr> έγραψε:

> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Χρόνια Πολλά.
>
> Έχω δυο εκτυπωτές hp τον P1005 και τον 845c. Έχω εγκατεστημένη την hplip
> 3.13.09. Σήμερα αποφάσισα να ενημερώσω το hplip στο 3.13.11 (είδα ότι
> βελτιώνει κάποιες ασυμβατότητες με την έκδοση 13.10 του Ubuntu που έχω
> εγκατεστημένη).
>
> Ακολούθησα τις οδηγίες για εγκατάσταση του 3.13.11 (χωρίς να κάνω
> απεγκατάσταση του 3.13.09, αφού δεν έδινε τέτοια οδηγία). Μετά την
> εγκατάσταση είδα ότι το hplip που «τρέχει» είναι το 3.13.09 και όχι το
> [...]

LibreOffice:
η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων Writer, υπολογιστικό Φύλλο Calc,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών Impress,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής Draw,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών Math,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων Base.

Κατεβάστε το LibreOffice!
http://el.libreoffice.org/