Κρυπτογραφικό χρήμα και Ubuntu

spiros spiros chek2fire at gmail.com
Sat Dec 14 23:12:53 UTC 2013

Να προσθέσω κάτι για τα bitcoin και την κατανάλωση ενέργειας. Η καλύτερη
λύση όσο τον δυνατόν λιγότερη κατανάλωση και για συνεχόμενη εξόρυξη
είναι συστοιχίες με usb asic σε κάποιο usb hub το οποίο το έχουμε
σύνδεση σε raspbery pi με μια debian διανομή που είναι φτιαγμένη γιαυτό
την κάρτα.
Και χαμηλή κατανάλωση έχεις με αυτόν τον τρόπο και συνεχή εξόρυξη. Τα
buterfly μηχανήματα έχουν όντος μεγάλη κατανάλωση ρεύματος συν ότι ειναι
αρκετά θορυβώδες. Γενικά από τι διαβάζω δεν τα έχουν και σε μεγάλη
εκτίμηση αλλά δεν ξέρω τον λογο ακόμα.

Στις 14/12/2013 03:06 μμ, ο/η Simos Xenitellis έγραψε: