Fwd: Re: Bitcoin - Η επανάσταση του χρήματος

spiros spiros chek2fire at gmail.com
Tue Dec 10 19:58:42 UTC 2013

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: "Simos Xenitellis" <simos.lists at googlemail.com>
Ημερομηνία: 10 Δεκ 2013 9:55 μ.μ.
Θέμα: Re: Bitcoin - Η επανάσταση του χρήματος
Προς: "spiros spiros" <chek2fire at gmail.com>
Κοιν.:

2013/12/10 spiros spiros <chek2fire at gmail.com>

> Αυτή την στιγμή και στην ευρώπη η καλύτερη τιμή που βρίσκεις το καθένα από
> αυτά είναι στα 20 ευρώ ενώ και στα 30 να σου βγουν το καθένα σε 8αδες
> δεκάδες θεωρούνται μια αποδεκτή αν και ακριβή τιμή καθώς είναι αρκετά
> δυσεύρετα.
> Τα ποιο δυσεύρετα είναι αυτά των 2.35gh το καθένα που κυκλοφορούν και το
> καθένα από αυτά το βρίσκεις στο ebay σε τιμές που αγγίζουν τα 250-300 ευρώ.
> Τα 8 που έχω αυτή την στιγμή πάνω στο pc βγάζει το καθένα άνετα τα 335mh
> και όπως είπα το cgminer απλά τα βλέπει και δουλεύουν μόνα τους.
> [...]

(το έστειλες σε προσωπικό αντί για «Απάντηση σε όλους»)

Έχεις διαθέσιμους τους συνδέσμους προς τα συγκεκριμένα προϊόντα;
Είδα ότι κυκλοφορούν πολλά μεταχειρισμένα, καθώς και αρκετά σχεδόν
παραπλανητικά (διαφημίζουν ενοικίαση για το USB ASIC για π.χ. μια μέρα αντί
να το πουλήσουν).

 Στο aliexpress υπάρχουν αρκετά τέτοια USB ASIC, που ωστόσο έχει ρίσκο για
την αγορά τους.

Αυτό που βλέπω είναι ότι έχει νόημα να περιμένει κάποιος για νέα γενιά
προϊόντων ώστε να είναι πιο αποδοτικά.

Στο
https://products.butterflylabs.com/homepage-new-products/600-gh-bitcoin-mining-card.html
υπάρχει
νέο προϊόν (δεν είναι ακόμα διαθέσιμο) όπου με 600GH/s (350W) κοστίζει
3400€. Μόλις αρχίσουν να διατίθενται, θα ανεβάσουν κατά πολύ τον
ανταγωνισμό.