Re: Bitcoin - Η επανάσταση του χρήματος

spiros spiros chek2fire at gmail.com
Mon Dec 9 01:48:48 UTC 2013

Συγνώμη για την κατάχρηση της φιλοξενίας στην λίστα καθώς δεν είναι αυτός ο
σκοπός της. Είναι και το τελευταιο μύνημα για το bitcoin που ανεβαζω εδώ
και πιστεύω οτι κινησα την περιέργεια σε κάποιους να το ψάξουν παραπάνω
Στις 9 Δεκ 2013 2:33 π.μ., ο χρήστης "spiros spiros" <chek2fire at gmail.com>
έγραψε: