Re: Δήμος Χανίων και ΕΛ/ΛΑΚ

Constantinos C hellas.pigs at gmail.com
Wed Nov 14 20:20:49 UTC 2012

Kanna,  ετσι δεν συμβαινει και σε ολα τα σπουδαια της ανθρωποτητας?
Απο κατω προς τα πανω ερχονται οι ανατροπες. Και βεβαια, μακαρι να μην
υπηρχε ουτε πανω, ουτε κατω στις κοινωνιες μας.
Το θεμα το βρισκω ιδιαιτερως ενδιαφερον και σημαντικο.
Σωστα, ειμαστε εθελοντες και βασιζομαστε σε εναν κοσμο που τα παντα τα
διακινει ενα χαρτινο κατασκευασμα.
Αυτο ομως, δεν σημαινει πως δεν εχουμε φωνη και πως δεν εχουμε δυναμικη η
αντιληψη και αυτοργανωση, σαν ελευθερες κοινοτητες.

Επιτρεψτε μου λοιπον, να κανω μια προταση η υλοποιηση της οποιας οφειλεται
στην δικη μας διαθεση και μονο:
-Εχω παρατηρησει πως αντιστοιχες δημοσιευσεις/αρθρα, στο Osarena, στο οποιο
και βλεπω τα stats του και μπορω να εχω αποψη, πως τετοιου ειδους αρθρα τα
βλεπουν πολλοι ανθρωποι,
Συμφωνα με δικες μας εκτιμησεις, μεσα σε 3 ημερες απο την προτυπη
δημοσιευση του στο Osarena, με τις αναδημοσιευσεις απο διαφορες σελιδες και
-βασικο- οχι μονο απο τεχνολογικες, μπορουν να τα διαβασουν (οχι απλα να τα
δουν), 15.000 με 20.000 ανθρωπους.
(μπορειτε στο alexa, να δειτε τα σχετικα
hits<http://www.alexa.com/site/linksin/osarena.net>,
απο καθε ειδους σλιδα στο osarena).

Συγχρονως ειμαστε σε μια εποχη οπου αν και μπερδεμενοι οι ανθρωποι, ειναι
υποψιασμενοι και σε μια τετοια εποχη, ολα αυτα εχουν αντικτυπο.
Ισως διαφορετικο στην λογικη του καθενος. ομως εχουν και μαλιστα θετικη
απηχηση.
Το να στησουμε μια απλη σελιδα, δεν θελει φρου-φρου, οπου να εχουμε αυατ τα
παρδειγματα και συγκεκριμενους τροπους υλοποιησης και προτασεις ανοιχτου
λογισμικου, θα ηταν το πρωτο βημα προς την οργανωση.

Οι ανθρωποι που μιλαμε εδω ετσι κι' αλλιως ειναι αστειο το να σηκωσουμε μια
τετοια σελιδα και η εξετρευση χωρου. Σχεδον ολοι εχουμε σερβερ και
ευχαριστως τα ανεβαζω και στον νεοο δικο μας που εχει κτιστει from scratch
για ασφαλεια.
Το βασικο ειναι να ενημερωσουμε σωστα και δομημενα, ωστε οι ενδιαφερομενοι
να βρισκουν ευκολα το αναγκαιο υλικο.
Οποιαδηποτε κινιση δημου η αλλης δημοσιας υπηρεσιας η του ευρυτερου
δημοσιοιυ τομεα, να καταγρφεται σε μια διαρκως (θελω να ελπιζω) ανανωσιμη
λιστα.

Στις 14 Νοεμβρίου 2012 9:44 μ.μ., ο χρήστης Kanna <akrassa at gmail.com>έγραψε:

--
This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net