Re: προβλημα με google earth!

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Nov 10 10:47:18 UTC 2012

2012/11/10 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:
> $ ldd /opt/google/earth/free/libgoogleearth_free.so
>         linux-gate.so.1 =>  (0xf7715000)
>         libpthread.so.0 => /lib/i386-linux-gnu/libpthread.so.0 (0xf7382000)
>         libdl.so.2 => /lib/i386-linux-gnu/libdl.so.2 (0xf737d000)

--> Βλέπουμε ότι το google earth είναι μια τρελή μίξη μεταξύ i386 και amd64
κώδικα (δηλ. η 64-bit έκδοση είναι στην ουσία 32- bit).

> Εδώ βλέπουμε ότι λείπουν για κάποιο λόγο πολλά πράγματα.
>
> Τι κάνουμε τώρα;
> Η πιο σχετική συζήτηση γίνεται στο
> http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/earth/linux/dlzBfGl4eKM
> και ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση.
> Το θετικό είναι ότι κάποιος προγραμματιστής της Google κοιτάει το θέμα.
>
> Υπάρχουν μια σειρά από πράγματα που μπορούν να δοκιμαστούν (χρήση
> gdb), οπότε δοκιμάστε και εσείς.

Πιστεύω δεν έχει πολύ νόημα να ασχοληθεί κανείς τόσο πολύ με το google earth 7.
Ας το έκαναν open source να το φτιάχναμε, τώρα είναι δικό τους πρόβλημα :)

Αν κάποιος βέβαια θέλει ντε και καλά να ασχοληθεί, μπορεί να κοιτάξει
στο launcher script του google earth τι κάνει με LD_LIBRARY_PATH
κλπ ή/και αν οι βιβλιοθήκες που ψάχνει είναι amd64 ενώ θα έπρεπε
να είναι i386 ή ανάποδα.

Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος με την έκδοση 6.1 που δουλεύει
σωστά και με ελληνικά και αρνούμαι να χάσω χρόνο για προπριεταριές
της Google :P

Χαιρετισμούς,
Παντελής