προβλημα με google earth!

kostas tsambion at freemail.gr
Fri Nov 9 21:23:54 UTC 2012

θελω να δουλεψω με το google earth, το εκανα εγκατασταση αλλα δεν δουλει
(μολις ξεκιναει και εμφανιζεται η αρχικη οθονη, κλεινει) χθες που ξανα
εστειλα μνμ στην λιστα πηρα μια βοηθεια η οποια ηταν να εγκαταστησω το
-f δινοντας στο τερματικο:sudo apt-get install -f
Tο προβλημα μετα απο αυτο παραμενει το ιδιο.
η εκδοση του ubuntu που εχω ειναι η τελευταια 12.10.

Στις 09-11-2012, ημέρα Παρ, και ώρα 22:56 +0200, ο/η Pantelis
Koukousoulas έγραψε: