παραξενιά με λήψεις firefox

Νίκος Αλμπανόπουλος nikosal at freemail.gr
Thu Nov 8 16:13:23 UTC 2012

Λοιπόν, το κοίταξα λίγο: το _κακό_ είναι ότι αν έχεις επιλέξει τα αρχεία
κάποιου τύπου (πχ. εικόνες, pdf, doc κλπ.) να ανοίγουν αυτόματα με την
ανάλογη εφαρμογή  (ας πούμε, τις εικόνες να τις ανοίγει το shotwell),
τότε -πράγματι- βλέπεις το αρχείο σου, έχεις την αίσθηση ότι έχει
αποθηκευτεί και δυστυχώς αυτό έχει πάει στο tmp, όπου δεν θα το βρεις
μετά από επανεκκίνηση.

Πρέπει δηλ. να θυμηθείς να το σώσεις κιόλας.

Στις 05/11/2012 12:35 μμ, ο/η Simos Xenitellis έγραψε: