rotating wallpapers

Νίκος Αλμπανόπουλος nikosal at freemail.gr
Sat Nov 3 19:52:05 UTC 2012

Να επιβεβαιώσω ότι η λύση αυτή δουλεύει.

Η φωτογραφία που περιέλαβα, συμμετέχει στο rotation κανονικά. Βέβαια
είναι λίγο μπελάς, να πρέπει να αλλάζεις δύο xml αρχεία που βρίσκονται
σε διαφορετικό σημείο βέβαια, και με sudo, αλλά τι να γίνει;
Ν.

Στις 29/10/2012 09:06 μμ, ο/η Νίκος Αλμπανόπουλος έγραψε: