Re: Πρόβλημα στο Ubuntu 12.04 LTS

John Nanos nanos.john at gmail.com
Sat Nov 3 13:37:18 UTC 2012

Στο σύστημα έχω εγκατεστημένα και τα Windows 8, οταν φορτώ Ubuntu ξεκινάει
ένας ήχος που μάλλον πρέπει να είναι
ο ανεμιστήρας και το σύστημα φορτώνεται αργά μέχρι να σταματήσει ο ήχος,
ενώ στα Windows 8 δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Στις 3 Νοεμβρίου 2012 2:14 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε:

--
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Mit Freundlichen Gruss