Re: παραξενιά με λήψεις firefox

george boukeas boukeas at gmail.com
Sat Nov 3 12:20:21 UTC 2012

2012/11/3 Νίκος Αλμπανόπουλος <nikosal at freemail.gr>:
> Πλην όμως άλλοτε τα αρχεία κατεβαίνουν στο σωστό folder και άλλοτε στο tmp,
> με αποτέλεσμα (στη δεύτερη περίπτωση) να χάνονται όταν σβήνω τον υπολογιστή.
> Δεν έχω καταλάβει πότε γίνεται το ένα και πότε το άλλο.

Όταν επιλέγεις να κατεβάσεις ένα αρχείο σου δίνεται η επιλογή αν θες
να το ανοίξεις (open) ή να το αποθηκεύσεις (save). Στην πρώτη
περίπτωση το αρχείο αποθηκεύεται στο /tmp και ανοίγει από εκεί, ενώ
στη δεύτερη αποθηκεύεται στον φάκελο που επιλέγεις (στη δική περίπτωση
στις Λήψεις). Δεν ξέρω αν αυτό καλύπτει την περίπτωσή σου αλλά για
κάτι τέτοιο μου ακούγεται.