Firefox -XML Parsing Error

Constantinos C hellas.pigs at gmail.com
Thu Nov 1 22:02:17 UTC 2012

Καλησπερα παιδια.

Σημερα συνεβη στα ξαφνικα καποια στιγμη να μην μπορω να μπω πλεον στο
osarena.
Οχι στο διαδικτυο μονο στο Osarena.

Ελεγχθηκαν τα παντα, δεν υπηρχε καποιο προβλημα στην σελιδα, σερβερ η σε
καποιον αλλον.

Καποια στιγμη ειδα το παρακατω σφαλμα:

XML Parsing Error: unexpected parser stateΤοποθεσία:
jar:file:///usr/lib/firefox/
omni.ja!/chrome/toolkit/content/global/netError.xhtml
Αριθμός γραμμής 315, Στήλη 58:        <div
id="ed_netInterrupt">&netInterrupt.longDesc;</div>

Ειχαν προηγηθει απεγκατασταση και εγκατασταση ξανα, καθαρισμος cashe, κλπ.
Ελεγχος απο τον ΟΤΕ αν μου εχουν μπλοκαρει γαι καποιον λογο την IP.
Λυσεις που προτειναν στο διαδικτυο, μα τιποτα.

Με ενα refresh χειροκινητο του ρουτερ, μου ανοιγει κανονικα η σελιδα, το
admin panel, μα οταν παω να βγαλω αρθρο η να κανω Preview τρωω σφαλμα 404.

Το πιο παραξενο ολων ειναι πως:
ΔΕΝ γινεται με κανενα αλλον Browser
ΔΕΝ γινεται και σε κανεναν αλλον υπολογιστη που εχω σπιτι (6) και με
διαφορετικες διανομες, εκτος του Ubuntu 12.10 (φερσκια εγκατασταση,
παναθεμα με), οπου προεκυψε το παραπανω.

Καποια καλη ιδεα?
--
This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net