Re: Ποιες ειναι οι σωστές θερμοκρασίες;

Nik Th nick.athens30 at gmail.com
Thu May 17 18:40:32 UTC 2012

Ο σκληρός σου είναι στους 30 βαθμούς (/dev/sda) αρκετά δροσερός θα έλεγα.
Τα υπόλοιπα πρέπει (χωρίς να είμαι σίγουρος) να είναι οι πυρήνες. Τι
επεξεργαστή έχεις ;  4πύρηνο ; Και αυτές καλές είναι πάντως. Κάρτα γραφικών
; ενσωματωμένη έχεις ;  Μη ξεχνάς πως μιλάμε για λάπτοπ. Μη το συγκρίνεις
με θερμοκρασίες Desktop δηλαδή.

Στις 17 Μαΐου 2012 9:35 μ.μ., ο χρήστης Εύα Πακάκη <epakaki at gmail.com>έγραψε: