Re: vlc δεν μπορεί να συνεχίσει από κει πού έχω μείνει... Συμβαίνει και σε εσάς;

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu May 10 05:58:28 UTC 2012

2012/5/9 Νίκος Αλμπανόπουλος <nikosal at freemail.gr>:
> Στις 09/05/2012 08:35 μμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:

> και για να απαντήσω και στο Σίμο, ναι το κάνει και το totem (ας το
> επιβεβαιώσει και αυτό κάποιος). Που σημαίνει ότι φταίει είτε (α) το σύστημά
> μου είτε (β) το λειτουργικό.

Γενικά, όταν ο υπολογιστής μπαίνει σε αναστολή (suspend), ο πυρήνας
(νομίζω ότι) στέλνει ένα σήμα στις εφαρμογές ώστε να αναμένουν την
αλλαγή. Στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο, φαίνεται ότι δεν υπάρχει
πρόβλημα, οπότε τουλάχιστον για το gstreamer, πρέπει να δεις στο
https://bugzilla.gnome.org/browse.cgi?product=gstreamer
για κάποια σχετική αναφορά, και αν δεν υπάρχει, να γράψεις μια νέα
αναφορά σφάλματος.
Έκανα αναζήτηση για suspend αλλά δεν εμφανίστικε κάτι σχετικό.
Ίσως το περιγράφουν διαφορετικά, οπότε δες στην ενότητα gstreamer (core).

Για να φτιάξεις μια νέα αναφορά,
1. Τίτλο: GStreamer cannot resume DVD playback (from suspend/hibernate)
2. Περιεχόμενο:
I am using Totem (έκδοση: χχχ) and I am unable to resume the playback
of DVDs, after the computer was suspended/hibernated.
I have tried to:
1. Play a DVD with Totem
2. During playback, I suspend my computer (or use hibernation)
3. When my computer wakes up from suspension/hibernation, the DVD
playback does not resume and the Totem window is stuck.

The same issue occurs with VLC as well.

και δίνεις εδώ το σύνδεσμο προς την αναφορά σφάλματος.