Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Wed Mar 28 15:59:49 UTC 2012

Το ecdl ειναι απο την δημιουργια του agnostic, δηλαδη δεν αναφερεται σε
συγκριμενα προγραμματα μιας εταιριας, ασχετως πραξης

Στις 28 Μαρ 2012 4:49 ΜΜ, ο χρήστης "Sergey Tsabolov (aka linuxman)" <
sergios at greeklug.gr> έγραψε:

Στις 28/03/2012 09:54 πμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:

Δύσκολα αυτό , μιας και για να είσαι νόμιμος θα πρέπει να πληρώσεις αρκετά

> Αυτό που θα ήταν πολύ ελπιδοφόρο θα ήταν π.χ., αν ο Δήμος προϋπολόγιζε ότι
> από τα 70.000 πο...
Το θέμα ανάπτυξης δεν ξέρω, άλλα Δήμος θα στηρίξει  την προώθηση τις
σουίτας και σε άλλες του υπηρεσίες
Και εδώ αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να υπάρξει διαθέσιμο υλικό για
εκμάθηση τις σουίτας .

> Αυτό θα μπορούσε να το κάνει είτε μέσω "bounties" είτε μέσω ενός δικού του
> "summer of code"...
Αυτό καλή ιδέα είναι .

> Σε αντίθεση τώρα με το ιδιωταγές λογισμικό όπου τα περιθώρια της
"λαμογιάς"
> ειδικά στις συν...
Δεν ξέρω αν αυτό έχει σημασία , το βασικό είναι να γίνει γνωστό και σε
ευρύτερο κοινό και να αρχίσουν να το χρησιμοποιούν και στα σχολεία , μικρές
εταιρίες , καταστήματα , όπου υπάρχει Η/Υ άσχετα με την δουλεία που κάνει
εφόσον είναι εφικτό να υπάρχει και ένα Libre.

> Αν κάθε δήμος στην Ελλάδα (και στην υπόλοιπη Ευρώπη κατ' επέκταση)
> συνεισέφερε 10 patches, ...
Κοίτα δεν χρειάζεται να συνεισφέρει Δήμος η κάθε δήμος , αν κόσμος το μάθει
γιατί είναι καλό να χρησιμοποιεί ανοικτά πρότυπα τότε όλο και κάποιος θα
βρεθεί να κάνει συνεισφορά είτε σε κώδικα είτε σε μετάφραση είτε και σε
προώθηση.
Υ.Γ. Το βασικό είναι να υπάρχει υλικό ώστε να είναι προσβάσιμο προς όλους ,
γιατί τώρα οκ σου απαντά κάποιος να το βάλω αν το μάθω μπορώ να δώσω
εξετάσεις "ECDL" η κάτι ανάλογο με βάση το LibreOffice και να πάρω
πιστοποίηση  ότι γνωρίζω (Επεξεργαστή κειμένου κτλ.) αυτό δεν υπάρχει τώρα
και σε αυτή γραμμή θα πρέπει να κινηθούμε  εφόσον μπορούμε.

--
Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt , .pptx .

Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el....
Save you money and use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/

If you do not want to receive any more messag...