Google Summer of Code

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Mar 26 17:22:07 UTC 2012

2012/3/26 Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης <p.tournaris at gmail.com>:
> Καλησπέρα σε όλους και όλες.Επειδή σε λίγες ώρες ανοίγουν οι αιτήσεις για
> τους μαθητές-φοιτητές θα ήθελα μερικές τελευταίες συμβουλές από όσους έχουν
> ασχοληθεί με την διαδικασία.Πώς μπορώ να βρω τον mentor ή είναι μια
> διαδικασία που γίνεται μετά την αίτηση;Και θα επιλέξω εγώ σε ποιά ιδέα
> επάνω, με βάση πάντα τις γνώσεις μου, θα εργαστώ ή θα τοποθετηθώ από κάποια
> επιτροπή σε ένα συγκεκριμένο έργο;;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Η προθεσμία για την αίτηση είναι την επόμενη Παρασκευή. Μόλις ανοίξει
η δυνατότητα για αιτήσεις, αυτό που κάνεις είναι να
συμπληρώσεις+αποθηκεύσεις τα βασικά που χρειάζεται μια αίτηση. Δηλαδή,
δεν έχει διαφορά από πλευράς της πορείας της αίτησης αν την
ολοκληρώσεις αύριο ή αν την ολοκληρώσεις την επόμενη Παρασκευή. Οπότε,
ξεκίνησε την αίτηση/τις αιτήσεις και προσπαθείς τις επόμενες μέρες να
τις βελτιώσεις, και κάνεις το λεγόμενο Submit (αποστολή) κάποια στιγμή
την επόμενη εβδομάδα.

Σε κάθε περίπτωση, έλα σε επαφή με τα έργα που σε ενδιαφέρουν και τους
αντίστοιχους μέντορες.

Σίμος