Google Summer of Code

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Mar 23 15:30:28 UTC 2012

2012/3/23 Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης <p.tournaris at gmail.com>:
> Ξέρω PHP αρκετά καλά πιστεύω καθότι έχω συμβάλλει στην ανάπτυξη κάποιων
> project που κάναν μεγάλη χρήση της γλώσσας αυτής.Επίσης MySQL καλά, Java
> μιας και είναι η βασική γλώσσα μέχρι στιγμής στη σχολή μου και έχω ασχοληθεί
> πολύ μαζί της και Html ! Με  Javascript έχω ασχοληθεί πάλι λόγω εργασίας για
> τη σχολή ! Χρήστης Linux είμαι εδώ και 3 ή 4 χρόνια δεν θυμάμαι ακριβώς,
> οπότε μπορώ να τα βγάλω πέρα αρκετά εύκολα! Το VCS δεν ξέρω τι είναι αλλά θα
> το κοιτάξω τώρα.Με το git είχα δουλέψει πριν λίγες μέρες όταν και το
> πρωτοέμαθα!

Το git είναι ένα από τα διαθέσιμα VCS (Version Control System), καθώς
και το πιο δημιφιλές. Αν ξέρεις ένας, τότε μαθαίνεις και τα άλλα που
τυχόν χρειάζονται.

Οπότε, όπως ανέφερε ο Παντελής (Χρόνια πολλά Παντελή!), πας στο
http://www.google-melange.com/gsoc/accepted_orgs/google/gsoc2012
και βλέπεις τους 180 οργανισμούς που λαμβάνουν μέρος. Μπορείς εύκολα
να φιλτράρεις ανά γλώσσα (π.χ. εκεί που αναφέρει tags, αν γράψεις php
θα δείξει όσους οργανισμούς έχουν εργασίες που θέλουν PHP)

Οπότε, κάνεις μια πρώτη διαλογή ο ίδιος, για το τι έργο σε ενδιαφέρει.

Πάντως, αν μας διαβάζουν άλλοι φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,
ανεξάρτητα από το τι σπουδάζουν, μπορούν να λάβουν μέρος στο Google
Summer of Code. Φυσικά, οι περισσότερες εργασίες είναι
προγραμματιστικές.
Για όσους πηγαίνουν σε ΙΕΚ, αν μπορούν να δείξουν κάποιο πάσο ή
σπουδαστική ταυτότητα, μάλλον αρκεί για να λάβουν μέρος.

Σίμος