RE: LibreOffice και Java

Αλκιβιάδης Μαυρίδης alkismavridis at hotmail.com
Thu Mar 22 09:40:20 UTC 2012

Όταν λέω προγράμματα που τρέχουν μέσω κώδικα εννοούσα για την δυνατότητα που δίνει η python, δεν εννοούσα την java!

Ναι γενικά ο gcj είναι λίγο προβληματικός σε μερικά θέματα.. Αλλά σε θέμα ταχύτητας (επειδή πρόσφατα έκανα τα πειράματά μου) είναι σε πολλές διεργασίες πιο γρήγορος από το jvm (ολοκληρώνει στο 75% του χρόνου περίπου του jvm) και σε κάποιες άλλες λίγο πιο αργό.
Αλλά η θυσία να "βολέψουμε" τα πράγματα με τον gcj νομίζω είναι μικρότερη απο αυτήν του να ξαναγράψουμε ολόκληρα κομμάτια του openoffice σε python, βέβαια όλα αυτά μόνο για την κουβέντα γίνονται, αφού έτσι αποφάσισαν οι αρμόδιοι και έτσι πράττουν.. :-)