Re: Ελληνικό customized version του Ubuntu

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Mar 20 09:58:33 UTC 2012

2012/3/20 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:
> Μόλις σε πρόσθεσα. Είδα ότι πράγματι στην αρχική σελίδα της ομάδας
> υπάρχει δυνατότητα για άμεση δημιουργία PPA.
> Πες μου αν χρειάζεσαι κάτι άλλο.

Θα ήθελα upload rights στο https://github.com/ubuntu-gr/ubuntu-defaults-el-gr
ώστε να κάνουμε αυτό το repository authoritative και να μη χρειάζεται να κάνεις
pull από το δικό μου όλη την ώρα. Νομίζω μπορείς να το κάνεις εύκολα από
το panel διαχείρισης.

Επίσης, όποτε σε βολεύει μπορούμε να φτιάξουμε το PPA της ομάδας
Translators ώστε να κάνουμε upload την πρώτη έκδοση του πακέτου
και να μπορεί όποιος θέλει να παίξει με αυτό εύκολα (δηλ να φτιάξει
το δικό του ελληνικό version του ubuntu).

Με το που έγινα μέλος της ομάδας νομίζω θα έχω upload rights στο PPA
απλά δεν έχω το δικαίωμα να το φτιάξω εγώ.

> Στο https://launchpad.net/~pktoss μπορείς να βάλεις στο προφίλ το όνομά σου;

Έγινε.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Παντελής