Re: Οργάνωση Loco Contact για το Ubuntu-gr - επιλογή νέου Loco Contact

George Christofis geochr22 at gmail.com
Sat Mar 10 15:08:33 UTC 2012

Στις 6 Μαρτίου 2012 11:38 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis

> <simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

Επειδή η θέση του  LoCo Contact είναι σημαντική και δεν είναι καλό να μην
υπάρχει κάποιος σε αυτή, προτίθεμαι να αναλάβω αυτή τη θέση προσωρινά έως
ότου βρεθεί κάποιος αντικαταστάτης.

Είναι καλό να παρακολουθούμε μαζί με τον LoCo Contact τις λίστες κτλ και
έτσι δε θα χάνουμε τίποτα σημαντικό που να αφορά την κοινότητά μας.

Είμαι πρόθυμος να αναλάβω για το χρονικό διάστημα απαιτείται μέχρι να
αναλάβει κάποιος άλλος τα καθήκοντα και στη συνέχεια να επικουρώ το έργο
του νέου LoCo Contact.