Forum log in πρόβλημα.

JOBI Creating Web jobicreatingweb at gmail.com
Mon Mar 5 20:48:24 UTC 2012

Καλησπέρα σας.
Έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο με το ubuntu-gr forum log in. Υπάρχουν
κάποιες φορές που προσπαθώ να κάνω είσοδο στο φόρουμ και ενώ βάζω τα σωστά
στοιχεία χρήστη και κωδικού με ειδοποιεί πως δεν έχω βάλει τα σωστα
στοιχεία και μου ζητεί να ξαναπροσπαθήσω. Μετά απο κάποιες προσπάθειες μου
εμφανίζει το μήνυμα (Εκτός από το όνομα μέλους και τον κωδικό πρόσβασης σας
τώρα επίσης πρέπει να εισαγάγετε και τον κώδικα επιβεβαίωσης από την εικόνα
που βλέπετε ποιο κάτω) και σωστά το κάνει. Βάζω τα ΣΩΣΤΑ στοιχεία αλλά πάλι
δεν με αφήνει να κάνω είσοδο.

Ευχαριστώ.