Re: [team-gnome-gr] Παραίτηση από συντονιστής του Ελληνικού GNOME εξαιτίας της Εταιρίας ΕΛ/ΛΑΚ

George Christofis geochr22 at gmail.com
Tue Jan 17 22:52:57 UTC 2012

 Το ερώτημα είναι απλό : Υπάρχει κάποιο όφελος από το διχασμό και τη
διχοτόμηση της ήδη μικρής ελληνικής κοινότητας ΕΛ/ΛΑΚ ;
Δε νομίζω... Διότι αυτό που γίνεται τώρα με όλη αυτή την αντιπαράθεση, μόνο
κακό κάνει στην κοινότητα του ΕΛ/ΛΑΚ. Με τέτοιες εντάσεις μεταξύ μας, τα
μεταφραστικά και άλλα σημαντικά έργα μένουν πίσω με ότι επακόλουθο έχει
αυτό στη διείσδυση του ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα.

Από τη δική μου τη σκοπιά τώρα ως νέος στο χώρο (μόλις 1,5 χρόνο), λυπάμαι
πραγματικά που γίνομαι μάρτυρας μιας τέτοιας κόντρας. Αν κάτι με κέρδισε να
ασχοληθώ με το κάτι παραπάνω όλο αυτό το διάστημα που χρησιμοποιώ και
ασχολούμαι με το ΕΛ/ΛΑΚ τώρα με απογοητεύει...

Θα μου πεις εντάξει ρε Γιώργο συμβαίνουν και οι παρεξηγήσεις... Ναι δε
διαφωνώ, αλλά όταν υποτίθεται οτι έχεις έναν κοινό σκοπό και στόχο με μια
ομάδα ανθρώπων έστω και με διαφορετικές προτεραιότητες, τότε βρίσκεις άμεσα
λύση σε οτιδήποτε συμβεί και δεν αφήνεις πίσω σου στους στόχους....

Τέλος να πω ο,τι πρέπει να μπει και λίγο νερό στο κρασί και στις 2 μεριές
σύντομα...

[Oftopic]
Την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012 θα πραγματοποιηθεί η 2η διαδικτυακή συνάντηση
στο IRC  για το μεταφραστικό έργο στο Ubuntu.

Λεπτομέρειες συνάντησης :
Κανάλι IRC : #ubuntu-gr-meetings στο δίκτυο freenode
Ημέρα : Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012
Ώρα : 21:30
Σχετικό θέμα στο φόρουμ :
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=36&t=21737

Όποιος έχει όρεξη ας συμμετάσχει...[/Oftopic]