Παράδοση ρόλου και συγγνώμη

Michael Kotsarinis mk73628 at gmail.com
Wed Feb 29 10:10:30 UTC 2012

Ήλπιζα ότι δεν θα χρειαζόταν να γράψω αυτό το μήνυμα αλλά είναι κάτι που
πρέπει να γίνει.

Κατ' αρχάς να ζητήσω συγγνώμη από όλα τα μέλη της (ευτυχώς) δραστήριας και
διευρυνόμενης κοινότητάς μας καθώς είμαι πρακτικά απών τους τελευταίους
μήνες και δεν έχω καταφέρει ούτε την ελάχιστη συνεισφορά σε αυτή. Δεν θέλω
να παραθέσω λόγους και δικαιολογίες, σίγουρα υπάρχουν αλλά δεν έχουν σχέση
με την κοινότητα.

Έτσι, είμαι στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να εγκαταλείψω το ρόλο του LoCo
Contact, που μου εμπιστευθήκατε καθώς είναι γεγονός ότι δεν ανταποκρίνομαι
πλέον στα καθήκοντά μου και δεν βλέπω προοπτική στο άμεσο μέλλον να αλλάξει
αυτό. Χαίρομαι που βλέπω ότι η κοινότητα είναι δραστήρια και ειλικρινά
λυπάμαι που δεν μπορώ να συνεισφέρω όπως θα έπρεπε και επιτάσσει ο ρόλος
μου.

Ελπίζω ότι κάποιο μέλος θα αναλάβει σύντομα το ρόλο αυτό για να είμαστε
τυπικοί ως κοινότητα. Να τονίσω εδώ ότι δεν είναι ο όγκος της δουλειάς που
με οδήγησε στην απόφασή μου απλά εγώ δεν μπορώ να προσφέρω την επαφή και
την παρουσία μου στα μέλη της κοινότητας (φανταστείτε, είχα μήνες να
συνδεθώ στο φόρουμ και στο launchpad).

Σας ευχαριστώ όλους και σίγουρα θα παραμείνω απλό μέλος (αν και lurking
μέχρι να αλλάξουν τα πράγματα) της κοινότητάς μας.

Μιχάλης