Πώς θα βρω γιατί καθυστερεί κάποια δευτερόλεπτα να ανοίξει η αρχική οθόνη;

Nikos nick.athens30 at gmail.com
Sat Dec 29 23:39:02 UTC 2012

On 12/29/2012 08:12 PM, Νίκος Αλμπανόπουλος wrote:
> Εδώ και ένα μήνα περίπου, η αρχική οθόνη (αφού έχω κάνει log in)
> σταματά για 10-15 δευτερόλεπτα χωρίς να συμβαίνει τίποτα και κατόπιν
> εμφανίζεται αριστερά η μπάρα unity και είμαι έτοιμος να δουλέψω. Δεν
> είναι καμία σημαντική όχληση, ωστόσο ευκαιρία είναι να μάθω πώς
> βρίσκουμε τι κάνει εκείνη τη στιγμή το ubuntu και γιατί καθυστερεί
> -ενώ τον πρώτο μήνα που το είχα εγκαταστήσει (για το 12.10 μιλάω)
> φόρτωνε αμέσως. Με ένα google δεν βρήκα τον τρόπο, οπότε ρωτάω εδώ.
>
> (Η υποψία μου είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι έχω
> [...]
Μπορείς να εγκαταστήσεις ένα πρόγραμμα που λέγεται bootchart . Από
τερματικό

$ sudo apt-get install bootchart

Μόλις κάνεις επανεκκίνηση θα δημιουργήσει (μετά από 5-10 δευτερόλεπτα)
μια εικόνα .png(αν θυμάμαι καλά) μέσα στον φάκελο /var/log/bootchart/ ,
την ανοίγεις και βλέπεις τις μετρήσεις και που καθυστερεί.

Ένας άλλος τρόπος να ανακαλύψεις αν τρέχει κάτι κατά το login είναι να
εξετάσεις 2 αρχεία

1) $ cat .xsession-errors

2) $ cat /var/log/Xorg.0.log | grep -e WW -e EE