Παρέμβαση της ΕΕΛ/ΛΑΚ σχετικά με το έγγραφο του ΣΔΟΕ για την απογραφή αδειών χρήσης προγραμμάτων λογισμικού

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios at greeklug.gr
Sat Dec 29 13:55:24 UTC 2012

Καλησπέρα,
Φίλε Σωκράτη εάν ισχύει ακόμα νόμος που αναφέρεται στο παρακάτω έγγραφο
από Υ.Ο.
https://docs.google.com/open?id=0B0iJ5DCAXTI1Rlh2aEM0OVl4czg
Τότε είσαι καλυμμένος και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Και διάβασε προσεκτικά όπου αναφέρεται τι πρέπει να έχεις σαν απόδειξη
για λογισμικό.

Στις 29/12/2012 09:29 πμ, ο/η SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:
> Καλημέρα σας,
>
> Δουλεύω επαγγελματικά το ελεύθερο λογισμικό ( OS UBUNTU 12.04, 10.04,
> 10.04server, libreoffice, thunderbird κ.α. ). Σε τυχόν έλεγχο από   ΣΔΟΕ
> για την νομιμότητα απόκτησης του λογισμικού πώς μπορώ να αποδείξω οτι είμαι
> νόμιμος??? Τι χαρτιά χρειάζεται να έχω ώστε να το αποδεικνύω??? Επειδή (λέω
> εγώ τώρα ) οι άνθρωποι που θα κάνουν τον έλεγχο μπορεί να
> νομίσουν ότι δουλεύω mac ή windows μιας και το περιβάλλον το έχω
> τροποποιήσει ( η μαγεία του ελεύθερου λογισμικού ).
>
> Ευχαριστώ.

> [...]

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/