Πληρωμές τελών κυκλοφορίας και εμφάνιση PDF σε firefox

Filippos Kolyvas fkolyvas at gmail.com
Sat Dec 29 08:51:41 UTC 2012

Θέλοντας να εκτυπώσω το απαραίτητο PDF για την εξόφληση των τελών
κυκλοφορίας για το 2013, διαπίστωσα πως δυστυχώς η απεικόνιση των σχετικών
PDF προς εκτύπωση είχε προβλήματα στον ενσωματωμένο PDF reader του Mozilla
Firefox (έκδοση 17.01 και λειτουργία pdfjs_enabled στο about:config).
Συγκεκριμένα υπήρχαν αλλοιώσεις στους αριθμούς των πινακίδων (δεν φαίνονταν
οι 2 πρώτοι αριθμοί της πινακίδας, πχ αντί ΧΧΧ1234 υπήρχε ΧΧΧ34) και στα
ποσά πληρωμής (πχ αντί 240€, εμφανιζόταν 40€).

Τελικά αναγκάστηκα να συνδεθώ στο TAXISNET χρησιμοποιώντας τον Google
Chrome, όπου η απεικόνιση ήταν σωστή.

Αντιμετώπισε κανείς κάτι παρόμοιο;
Αν ναι, ξέρει κάποιος που θα έπρεπε να απευθυνθούμε ώστε αυτό να διορθωθεί;
Τα έγγραφα αυτά θα πρέπει να εμφανίζονται σωστά παντού και να μην υπάρχουν
ειδικές απαιτήσεις, στο κάτω κάτω είναι δικά μας προς χειρισμό και όχι
εσωτερικά έγγραφα της εφορίας.

[troll-mode]Μήπως απλά θέλαν να μου κάνουν έκπτωση ως Linux user και εγώ το
παρεξήγησα; [/troll-mode]