Προβολή αρχείων impress σε Η/Υ με MS Windows χωρίς Libre/Open/office

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Wed Dec 26 18:24:05 UTC 2012

Αγαπητοί φίλοι,

Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος από εσάς, αν υπάρχει τρόπος να προβάλεις κάποια παρουσίαση που έγινε στο LibreOffice Impress, σε υπολογιστή με MS Windows χωρίς να έχει καθόλου ελεύθερο λογισμικό. Υπάρχει κάποιος τρόπος να σώσεις την παρουσίαση σε .exe αρχείο, ώστε να «τρέχει» σε περιβάλλον Windows, διατηρώντας όλα τα γραφικά και τα annimations της παρουσίασης;

Ξέρω ότι μπορείς να κάνεις εξαγωγή της παρουσίασης σε pdf αρχείο. Εκεί όμως χάνεις όλα τα video που έχεις ενσωματώσει στην παρουσίαση. Επίσης γνωρίζω ότι μπορείς να σώσεις την παρουσίαση σε μορφή ppt, αλλά αμφιβάλλω πολύ για το πως θα σωθεί, με την έννοια αν θα είναι οι σωστές γραμματοσειρές και στο σωστό μέγεθος, τα video θα τρέχουν; Η μέχρι τώρα εμπειρία μου λέει ότι θα έχω πρόβλημα, και αυτό το συμπεραίνω, βλέποντας αρχεία ppt στο Impress, όπου οι γραμματοσειρές είναι αλλαγμένες και δεν ταιριάζουν στην οθόνη.

Για να συνοψίσω, πρόκειται να κάνω μια παρουσίαση και θα ήθελα να την κάνω σε Impress. Σε προηγούμενη παρουσίαση είχα χρησιμοποιήσει PowerPoint για το φόβο των Ιουδαίων. Όταν είχα δώσει το αρχείο ppt ρώτησα αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αρχείο του Impress. Με κοίταξαν απορημένοι, σαν να τους μιλούσα στα κινέζικα!! Μου έδωσαν την εντύπωση ότι ουδέποτε είχαν ακούσει για LibreOffice ή  για OpenOffice ή για Ελεύθερο λογισμικό.

Έτσι και αυτή τη φορά ή θα πρέπει να κάνω την παρουσίαση ξανά σε PowerPoint, εκτός που αν υπάρχει τρόπος να την κάνω σε LibreOffice Impress και να τη σώσω με τέτοιο τρόπο, έτσι που να μπορεί να «παίξει» σε ένα τόσο «εχθρικό» περιβάλλον για το ελεύθερο λογισμικό, χωρίς να «χάσω» από την ποιότητα της παρουσίασης, όπως είναι τα διάφορα εφέ και τα videos.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου