Re: Επιστολή για την Προμήθεια Υπολογιστών στα Γυμνάσια

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Wed Dec 26 12:08:08 UTC 2012

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,

Νομίζω ότι αξίζουμε μια συνάντηση με τους αρμόδιους του υπουργείου.
Ιδού η πρόταση και για μια φορά ας ενωθούμε όλοι μαζί για το κοινό καλό.

Προτού προχωρήσουμε στην παράθεση των σχολίων μας, θα θέλαμε να
προτείνουμε την πραγματοποίηση συνάντησης μεταξύ των στελεχών του
Υπουργείου και των φορέων *ελευθερου λογισμικού* για να συζητηθεί περαιτέρω
πρόταση μας που μπορεί να αποφέρει σημαντικά *οικονομικά οφέλη* στο
Υπουργείο Παιδείας και *σημαντικά πλεονεκτήματα* στην ορθή και
αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία για
την επίτευξη του βέλτιστου παιδαγωγικού αποτελέσματος.

Στις 23 Δεκεμβρίου 2012 7:42 μ.μ., ο χρήστης Kostas Mousafiris <
kvisitor at gnugr.org> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*