Ελληνικοί Δήμοι, Δημόσιο και ΕΛ/ΛΑΚ

Kanna akrassa at gmail.com
Sun Dec 23 06:29:40 UTC 2012

Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ Παντελή,

σας ζητώ συγγνώμη έκανα ένα συμμάζεμα στο dropbox  και ξέχασα ότι τα
Link αυτά ήταν πλέον "δημόσια".

Ορίστε το Calc: https://www.dropbox.com/s/xu4w1zgydy04n6p/4_Calc.pdf
ορίστε και το Impress:
https://www.dropbox.com/s/09bq1875rmnihmd/6_Impress.pdf

Ξέρω ότι εκκρεμούν τα backup των μαθημάτων (Moodle backups), για να μη
δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις να σας πω ότι  απλά το ξέχασα κι
ότι σήμερα αντιμετώπισα ένα θέμα με τα δικαιώματά μου στον ιστοχώρο και
δεν μπορούσα να πάρω backup χωρίς τους χρήστες.

Μόλις διευθετηθεί το θέμα θα στείλω και αυτά τα links.

Παντελή, ευχαριστώ και πάλι.

:-)
καν

--