Re: Ο Richard Stallman χαρακτηρίζει το Ubuntu ως spyware

Nick Andrik nick.andrik at gmail.com
Mon Dec 10 17:27:07 UTC 2012

Δεν βρίσκω "κακή" την σύνδεση υπηρεσιών.
Το πρόβλημά μου είναι ότι θέλω το Lens να είναι γρήγορο (κι είναι ήδη
πάναργο) και προτιμώ τις συγκεκριμένες υπηρεσίες ξεχωριστά.

Δεν θα έφτανα στο σημείο να χαρακτηρίσω το ubuntu spyware, αλλά μπορώ
να κατανοήσω την οπτική γωνία του RMS, ακριβώς έπειδή έχει κάτι πολύ
συγκεκριμένο που θέλει να προωθήσει.
Πολύ καλά κάνει κι επιμένει σε αυτό, ώστε κάποτε να φτάσουμε  να
έχουμε εντελώς open πλατφόρμες (software/firmware/hardware/κλπ)

--
=Do-
N.AND

Στις 10 Δεκεμβρίου 2012 5:50 μ.μ., ο χρήστης Νίκος Αλμπανόπουλος
<nikosal at freemail.gr> έγραψε: