Re: Ο Richard Stallman χαρακτηρίζει το Ubuntu ως spyware

Constantinos C hellas.pigs at gmail.com
Mon Dec 10 17:13:17 UTC 2012

@Νικο Αμπανοπουλε και με την αναζητηση στο dash σου δινει στοχευμενες
διαφημισεις, για το Amazon συγκεκριμενα.
Επισης οπως ξερουμε αλλωστε, ολες οι αναζητησεις μεσω dash, τροφοδοτουνται
σε σερβερ της Canonical.
Σαν εταιρεια θελει στατιστικα και ετσι κι' αλλιως περιμενεις να το κανει.
Προσωπικες επιλογες απο κει και περα, σιγουρα.....

Απο την αλλη δεν θα χαρακτηριζαμε και την Amazon ως μια "αγια εταιρεια",
ουτε πως εχει σεβασμο σε ατομικα δικαιωματα & προσωπικα δεδομενα.
Εξεταζοντας μαλιστα την αμερικανικη νομοθεσια, περι διαθεσης δεδομενων των
χρηστων, απο τις εταιρειες, σε κρατικες υπηρεσιες, ειναι προφανες πως εκτος
απο λογους marketing, ειναι σημαντικη η συγκεντρωση δεδομενων των χρηστων.
Και αυτο οχι για λιγους λογους και σιγουρα οχι υπερ των χρηστων συνηθως....

Ο Σταλλμαν, μπορει να κανει δηλωσεις ανα καιρους, μα αν το δουμε πιο καλα,
μιλαει βαση μιας συγκεκριμενης αρχης και συνεχειας.
Δεν απορριπτει την εταιρεια η την εμπορικη αναπτυξη. Απλα εμενει στο να
στραφει η εταιρεια και ναι πιεσουμε σε αυτο, σε Ανοιχτα Προτυπα.

Το αν ειναι ιδεολογος σκλαβος των ιδεων του η αν πιστευει στο σωστο αυτων
που λεει, παραμενοντας ακινητος δεν το ξερω.
Αυτο που ξερω ομως, ειναι πως ο RMS & το FSF, εχουν συμβαλει δραστικα σε
καποαι πραγματα, ωστε ηλεκτρονικα εστω και σε καποια πραγματα να ειμαστε
πιο ελευθεροι και πιο ευελικτοι....

Στις 10 Δεκεμβρίου 2012 6:50 μ.μ., ο χρήστης Νίκος Αλμπανόπουλος <
nikosal at freemail.gr> έγραψε:

> Αν δεν το χρειαζόμαστε, ναι, ας το απεγκαταστήσουμε. Εγώ, όταν μπαίνω στο
> amazon (απευθείας) δεν έχω πρόβλημα που μου προτείνει νέες εκδόσεις
> σχετικές με τα βιβλία που ήδη έχω πάρει. Ίσα ίσα, με βοηθάει αυτό. Και το
> amazon απευθύνεται σε μένα προσωπικά, συνεπώς με παρακολουθεί με κάποιο
> μπισκότο, ξέρει ότι είμαι εγώ κλπ. Αντίθετα, μέσω του unity lens καμία
> προσωπική μου πληροφορία δεν μεταβιβάζεται στο amazon. Πραγματικά δεν
> καταλαβαίνω γιατί χαρακτήρισε το ubuntu spyware o RS. Για την καθαρότητα
> της άποψης; Για το κομφούζιο που θα προκαλέσει σε όσους θα πάρουν μετρητοίς
> [...]

This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net
GooglePlus: https://plus.google.com/109137760259951398225/posts*