Re: Σχολιασμός για διαβούλευση MINEDU - Διαγωνισμός για εργαστήρια Πληροφορικής στη 2μια εκπαίδευση

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Sun Dec 9 10:01:14 UTC 2012

Παντελή δεν δίνω τόση βαρύτητα στο να είναι desktops ή laptops όσο στο θέμα
του λογισμικού που θα τρέχει, (κλειστό ή ανοιχτό) και κατά πόσο είναι
αναγκαίο ένα τέτοιο έξοδο (στο Δημοτικό μάλιστα) τη στιγμή που όπως είπα
υπάρχει πρόβλημα στα σχολεία με έλλειψη χρημάτων για θέρμανση και υλικών
όπως χάρτες κλπ.

Θα μπορούσε να μην είναι καν desktops και laptops, αλλά ARM tablets.
Πλεονεκτήματα όσα θες, ελάχιστη κατανάλωση ρεύματος, δεν χρειάζονται UPS
ούτε ερμάρια, ελάχιστη συντήρηση, εύχρηστο touch UI για τα παιδιά,
*ένα*ερμάριο με τα ονόματα των παιδιών χωράει τα πάντα κλπ.

Από την σχέση μου ως γονέας κλπ λέω ότι τα παιδιά του δημοτικού *δεν *είναι
ώριμα ακόμα και θα πρέπει να μάθουν το μολύβι και το χαρτί καλά και μετά να
αρχίσουμε να μιλάμε για PC's κλπ.

Στις 8 Δεκεμβρίου 2012 5:33 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε:

> Μάλιστα. Δεν είμαι εκπαιδευτικός και ίσως γι αυτό δυσκολεύομαι να
> καταλάβω το ουσιαστικό όφελος των laptops σε αυτή την περίπτωση
> σε σχέση με τα desktops, ακόμα και σε θεωρητικό επίπεδο.
>
> Αν ήταν ένα ανά μαθητή (έστω δανεικά, δηλ να το "χρεώνεται" ο μαθητής
> στην αρχή του έτους για χρήση στην τάξη και να το επιστρέφει στο τέλος
> με επιβάρυνση για τυχόν ζημιές που προκάλεσε ο ίδιος, π.χ., σπασίματα)
> ίσως είχε ένα νόημα, αλλά τώρα που μιλάμε για ένα μικρό αριθμό μηχανημάτων
> που τα μοιράζεται ολόκληρο σχολείο η απορία για το "τι θέλει να πει ο
> ποιητής"
> [...]

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>

*συνημμένος -η -ο μππ. του συνάπτω : 1.για κτ., συνήθ. για έγγραφο, που
επισυνάπτεται, συνυποβάλλεται με κάποιο άλλο έγγραφο: Tα συνημμένα
δικαιολογητικά. 2. (γραμμ.) συνημμένη μετοχή, που έχει το ίδιο υποκείμενο
με το ρήμα που προσδιορίζει, π.χ. «πέρασε το ποτάμι κολυμπώντας». συνημμένα
EΠIPP: ~ υποβάλλω βεβαίωση / απόδειξη / φωτογραφίες. [λόγ. < ελνστ.
συνημμένος μππ. του αρχ. συνάπτω]