rollback

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Dec 7 17:19:26 UTC 2012

2012/12/7 skulos <kozas.angelos at gmail.com>:
> Να σαι καλα Σιμο το θεμα λυθηκε! και ομως μονο με το unity --reset αν και
> εχω τα 12.10
> Εχω και μια ακομη ερωτηση
> Πως μπορω να επιστρεψω σε 12.04? Για overwrite πανω απο τα 12.10 παντα, μη
> θελει να βαζω και τα "παραθυρα" παλι

Μπορείς να εκκινήσεις με το LiveCD/LiveUSB του Ubuntu 12.04.1 και να
ξεκινήσεις την εγκατάσταση.
Σταματάς στο στάδιο εκείνο που φαίνεται στην εικόνα
http://i1-news.softpedia-static.com/images/extra/LINUX/large/ubuntu1104installation-large_003.jpg

Τώρα, ανάλογα με τη μορφή των κατατμήσεων, μπορείς ο εγκαταστάτης να
δώσει 4 ή 3 ή και 2 έτοιμες επιλογές.
Στην εικόνα που βλέπεις παραπάνω, δίνει 4 επιλογές· η επιλογή που
θέλεις θα λέει κάτι σαν «Αναβάθμιση του Ubuntu από 12.10 σε 12.04» που
ουσιαστικά θα υποβαθμίσει την εγκατάστασή σου στην έκδοση 12.04. Και
θα διατηρήσει τα προσωπικά σου δεδομένα (πάρε αντίγραφο ασφαλείας για
να είσαι σίγουρος).

Σίμος