Re: Ελληνική Κοινότητα Ubuntu στο Google+ Communities

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Dec 7 15:56:42 UTC 2012

2012/12/7 Salih Emin <salihemin at about.me>:

>  Προσπαθώντας να επεκτείνουμε το πεδίο δράσης της κοινότητας και με την ευκαιρία της νέας υπηρεσίας Google+ Communities ξεκίνησα την δημιουργία της αντίστοιχης Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu στο Google+ όπως έχουμε και στο facebook.
>
> Προσωπικά μιλώντας, λόγο Android, ο χρόνος που μοιράζω στα κοινωνικά δίκτυα είναι 90% Google+ με 10% facebook. Οπότε και θεώρησα λογικό όσοι είναι στην ίδια κατηγορία με εμένα θα ήθελαν κάτι αντίστοιχο του facebook και στο Google+.
>
> Όλοι όσοι έχετε Google+ είστε προσκεκλημένοι ! https://plus.google.com/communities/113489005803686865491

> [...]

Είμαστε τώρα στα 37 μέλη και αυξανόμαστε.
Συζητάμε στο φόρουμ για το «community» Ubuntu-gr στο Google+,
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=14&t=25685

Για την επιτυχία της διαδικτυακής μας παρουσίας στο Google+ χρειάζεται
να γραφτούμε και να γράφουμε ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις σχετικά με τη
διανομή μας.