Re: προβλημα με google earth!

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Wed Dec 5 09:44:44 UTC 2012

το ερώτημα είναι αν το νέο Google Earth 7.0.1 build 8283 λειτουργεί στην
12.04 LTS

Στις 5 Δεκεμβρίου 2012 1:08 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

> Η Google έστειλε μήνυμα πριν λίγο στα άτομα που σχολίασαν στη συζήτηση
> στο
> http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/earth/linux/dlzBfGl4eKM
>
> Το μήνυμα ήταν για να ειδοποιήσει ότι υπάρχουν δοκιμαστικά πακέτα με
> το νέο Google Earth 7.0.1 build 8283,
> http://i.imgur.com/SZF6p.png
>
> Οπότε, δοκίμασα το Google Earth σε Ubuntu 12.10, και λειτουργεί μια χαρά,
> http://i.imgur.com/Hj9Qh.jpg
> Τώρα δε χρειάζεται ούτε διόρθωση για τις γραμματοσειρές.
>
> Υποψιάζομαι ότι το διορθωμένο Google Earth 7 για Linux θα διατεθεί
> [...]

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>

*συνημμένος -η -ο μππ. του συνάπτω : 1.για κτ., συνήθ. για έγγραφο, που
επισυνάπτεται, συνυποβάλλεται με κάποιο άλλο έγγραφο: Tα συνημμένα
δικαιολογητικά. 2. (γραμμ.) συνημμένη μετοχή, που έχει το ίδιο υποκείμενο
με το ρήμα που προσδιορίζει, π.χ. «πέρασε το ποτάμι κολυμπώντας». συνημμένα
EΠIPP: ~ υποβάλλω βεβαίωση / απόδειξη / φωτογραφίες. [λόγ. < ελνστ.
συνημμένος μππ. του αρχ. συνάπτω]