home partition σε dual boot linux

Νίκος Αλμπανόπουλος nikosal at freemail.gr
Tue Dec 4 20:09:32 UTC 2012

Στις 04/12/2012 08:33 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:
> Όχι απλά μπορούμε ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι σε ξεχωριστή κατάτμηση.

Η άποψη του Sergey δεν είναι πλέον universally αποδεκτή. Δεν είναι
απαραίτητα καλύτερη λύση το home να βρίσκεται σε χωριστό partition. Έχω
δοκιμάσει εδώ και 6 κλεισμένα χρόνια στην πράξη και τις δύο εκδοχές, έχω
διαβάσει διάφορα άρθρα με τα συν και τα πλην, αυτή τη στιγμή έχω στους
μισούς υπολογιστές μου χωριστό partition - στους άλλους μισούς κοινό,
και νομίζω ότι από το 13.04 και μετά θα έχω λειτουργικό και home σε
κοινό partition.