Re: home partition σε dual boot linux

Giorgos Theofanous gtheofanous at gmail.com
Tue Dec 4 19:33:31 UTC 2012

Στην περίπτωση που αντι κοινού /home επιλέξω ένα άλλο κοινό partition (π.χ.
mydata) για όλες τις διανομές, πως μπορώ να το κάνω encrypted όπως την
αντίστοιχη επιλογή που δίνει κατά την εγκατάσταση για το /home?

Γ.

Στις 4 Δεκεμβρίου 2012 8:57 μ.μ., ο χρήστης Filippos Kolyvas <
fkolyvas at gmail.com> έγραψε:

--
*Giorgos*